Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3-4 letnich
8.00 – 8.30 Przyjście 3-4 latków z oddziału 4-5 latków. Dalsze schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań rozwijające samodzielność i kreatywność dzieci. Zabawy integracyjne. Praca indywidualna z dziećmi.
8.30 – 9.00 Zabawy ruchowe/ ćwiczenia poranne. Realizacja zadań z innowacji pedagogicznej: „Wszystkie zmysły usprawniamy i dużo radości przy tym mamy”/ „Hello, Hello- wesołę zabawy z j.angielskim”.
9.00 – 9.30 Przygotowanie do śniadania. Śniadanie.
9.30–10.00 Zajęcia dydaktyczne realizowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego oraz wybrany program wychowania.
10.00-10.30 Zabawy swobodne. Zabawy integrujące z grupą. Praca indywidualna.
10.30 – 11.30 Pobyt na świeżym powietrzu: zabawy ruchowe na placu zabaw, spacery, obserwacje przyrodnicze.
11.30 – 12.30 Przygotowanie do obiadu. Obiad. Kształtowanie nawyków higienicznych, doskonalenie umiejętności samoobsługowych. Zabiegi higieniczne – mycie zębów.
12.30 – 14.30 Poobiedni odpoczynek: zajęcia wyciszające, słuchanie bajek, zabawy relaksacyjne. Utrwalenie poznanych wierszy i piosenek. Realizacja innowacji pedagogicznej: „Zostań Mistrzem Kodowania”/ „Dziecko w świecie dźwięków”. Praca indywidualna z dziećmi.
14.00 – 14.30 Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
14.30-16.00 Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Zabawy na świeżym powietrzu. Rozchodzenie się dzieci. Przejście dzieci zadeklarowanych na dłuższy pobyt do oddziału 4-5 latków.
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 4-5 letnich
7.30 – 8.30 Schodzenie się dzieci. Przejście dzieci z grupy „Biedronki” i „Sówki” do swoich sal. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań rozwijające samodzielność i kreatywność dzieci. Zabawy integracyjne. Praca indywidualna z dziećmi.
8.30 – 9.00 Zabawy ruchowe/ ćwiczenia poranne. Realizacja zadań z innowacji pedagogicznej: „Wszystkie zmysły usprawniamy i dużo radości przy tym mamy”/ „Hello, Hello- wesołe zabawy z j.angielskim”.
9.00 – 9.30 Przygotowanie do śniadania. Śniadanie.
9.30–10.30 Zajęcia dydaktyczne realizowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego oraz wybrany program wychowania.
10.30 – 11.30 Pobyt na świeżym powietrzu: zabawy ruchowe na placu zabaw, spacery, obserwacje przyrodnicze.
11.30 – 12.30 Przygotowanie do obiadu. Obiad. Kształtowanie nawyków higienicznych, doskonalenie umiejętności samoobsługowych. Zabiegi higieniczne – mycie zębów.
12.30 – 14.30 Poobiedni odpoczynek: zajęcia wyciszające, słuchanie bajek, zabawy relaksacyjne. Utrwalenie poznanych wierszy i piosenek. Realizacja innowacji pedagogicznej: „Zostań Mistrzem Kodowania”/ „Dziecko w świecie dźwięków”. Praca indywidualna z dziećmi.
14.00 – 14.30 Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
14.30-16.30 Przyjście dzieci z oddziału 6 latków i 3-4 latków. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Zabawy na świeżym powietrzu. Rozchodzenie się dzieci.
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 6 letnich
8.00 – 8.30 Przyjście dzieci 6 letnich z oddziału 4-5 latków. Dalsze schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań rozwijające samodzielność i kreatywność dzieci. Zabawy integracyjne. Praca indywidualna z dziećmi.
8.30 – 9.00 Zabawy ruchowe/ ćwiczenia poranne. Realizacja zadań z innowacji pedagogicznej: „Wszystkie zmysły usprawniamy i dużo radości przy tym mamy”/ „Hello, Hello- wesołę zabawy z j.angielskim”.
9.00 – 9.30 Przygotowanie do śniadania. Śniadanie.
9.30–10.30 Zajęcia dydaktyczne realizowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego oraz wybrany program wychowania.
10.30 – 11.30 Pobyt na świeżym powietrzu: zabawy ruchowe na placu zabaw, spacery, obserwacje przyrodnicze.
11.30 – 12.30 Przygotowanie do obiadu. Obiad. Kształtowanie nawyków higienicznych, doskonalenie umiejętności samoobsługowych. Zabiegi higieniczne – mycie zębów.
12.30 – 14.30 Poobiedni odpoczynek: zajęcia wyciszające, słuchanie bajek, zabawy relaksacyjne. Utrwalenie poznanych wierszy i piosenek. Realizacja innowacji pedagogicznej: „Zostań Mistrzem Kodowania”/ „Dziecko w świecie dźwięków”. Praca indywidualna z dziećmi.
14.00 – 15.00 Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. Rozchodzenie się dzieci. Przejście dzieci zadeklarowanych na dłuższy pobyt do oddziału 4-5 latków.